Re: (deb-cat) Canvi d'idioma del GUI des del GUI

Si, ja sé que per la línia de comandes puc fer per exemple:

# Instal·lar paquets d'idioma:
$ sudo apt install task-spanish-desktop task-spanish
# Fer disponible l'idioma per al Gnome:
$ dpkg-reconfigure locales

Però jo busco un mètode (com el language-selector-gnome d'Ubuntu) per a
què l'usuari ho pugui fer amb la interfície gràfica.

El 30/10/19 a les 15:50, Joan ha escrit: