Re: (deb-cat) Canvi d'idioma del GUI des del GUI

Potser et cal un paquet... em sona que a KDE hi ha paquets d'idiomes...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Wed, 30 Oct 2019 15:15:15 +0100
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure: