MX Linux

Bon dia,

treballo amb Debian estable i Debian testing als meus equips, però quan
ensenyo a algú no informàtic a instal.lar-se un Linux al seu equip
acostumo a escollir un Linux Mint.

Van ser distribucions faciletes com Ubuntu les que em van ajudar a
passar-me a Linux i ser productiu abans de fer la transició cap a Debian.

No sé si a vosaltres també feu així, o els ensenyeu a instal.lar-se
Debian directament.

Escrivia només per comentar que l'altre dia vaig descobrir MX Linux, i
pinta molt bé, per aquests usuaris domèstics no iniciats en la
informàtica. És una Debian estable amb un XFCE 4.14 i un docker Conky
molt "maquejat". No la he provat a fons, però és una oció a tenir en
compte: bonica, lleugera, estable i sembla prou facileta i intuitiva.

Algú l'ha provat més?

Salut

    Àlex