Re: (deb-cat) Recovery mode sense root

__________
I'm using this express-made address because personal addresses aren't
masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
should fix this against automated addresses collectors.
El 21/10/19 a les 0:14, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,
>
>> M'agradaria poder configurar un ordinador de la mateixa manera
>> que fan amb Ubuntu i Trisquel, on l'arrencada monousuari
>> (single) automàticament obre la sessió de root si aquest no té
>> contrasenya.
>
> No sé com ho fan a ubuntu (pel que he pogut veure el servei de
> rescue del systemd no és gaire diferent del de debian), potser
> han modificat el codi per aconseguir-ho. En qualsevol cas,
> al bug de Debian sobre el tema comenten alguna proposta per a
> la gent que vulgui resoldre-ho pel seu compte:
>
> https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=802211#43

He volgut consultar al mateix fil, però sembla ja tancat:

According to Andreas last message, I've tried to do this in Debian buster:
$ sudo systemctl edit rescue
[Service]
ExecStart=
ExecStart=-/lib/systemd/systemd-sulogin-shell --force rescue

But it fails with:
"Neither a valid executable name now an absolute path:
ExecStart=-/lib/systemd/systemd-sulogin-shell --force rescue"

What do I need to do to reach this Ubuntu's behaviour?