Re: (deb-cat) Recovery mode sense root

__________
El 15/10/19 a les 11:48, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,
> veient les captures que has publicat ara entenc la meva confusió:
> jo em referia al mode de recuperació quan arrenques des d'un
> llapis USB i tu al que es mostra al menú avançat del GRUB des de
> l'arrencada del mateix sistema. Tots dos són modes de recuperació
> però amb funcionalitats diferents.
>
> Et confirmo que, si bloquejo la contrasenya de l'usuari root i
> arrenco en mode recuperació el disc de sistema, em diu que el
> compte de root està bloquejat i al cap d'uns segons segueix amb
> l'arrencada normal.

> [...]

Si, aquest comportament el conec, i el del Recovery mode.
M'agradaria poder configurar un ordinador de la mateixa manera que fan
amb Ubuntu i Trisquel, on l'arrencada monousuari (single) automàticament
obre la sessió de root si aquest no té contrasenya.