Re: (deb-cat) Recovery mode sense root

Hola Narcis,
veient les captures que has publicat ara entenc la meva confusió:
jo em referia al mode de recuperació quan arrenques des d'un
llapis USB i tu al que es mostra al menú avançat del GRUB des de
l'arrencada del mateix sistema. Tots dos són modes de recuperació
però amb funcionalitats diferents.

Et confirmo que, si bloquejo la contrasenya de l'usuari root i
arrenco en mode recuperació el disc de sistema, em diu que el
compte de root està bloquejat i al cap d'uns segons segueix amb
l'arrencada normal.

Si root té contrasenya funciona com hom espera però si està
bloquejat no hi ha manera. Com que el símbol per bloquejar el
compte és '!' al shadow, se m'acut que una cosa a provar és
posar-hi '*' i veure si passa el mateix.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀