Re: L'actualització del kernel no arrenca

El nucli predeterminat a Debian 10 és Linux 4.19
Jo he instal·lat el linux-image de buster-backports per a resoldre un
problema gràfic i resulta ser el Linux 5.2

És una alternativa quan té a veure amb el millor suport de maquinari nou.

El 13/10/19 a les 22:41, Jordi Fontich ha escrit: