Re: L'actualització del kernel no arrenca

A mi això de l'espài al /boot em va passar l'altre dia en un
servidor... Jo en general ho poso tot a la mateixa partició però
aquest, potser per la plantilla que usava l'empresa de hospedatge,
tenia una partició /boot que es va omplir!

Llavors, més que no arrencar, diria que em va donar un error el procés
d'actualització del nucli.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Sun, 13 Oct 2019 07:36:45 +0200
Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com> va escriure: