Re: L'actualització del kernel no arrenca

Missatge de Orestes Mas <orestes@riseup.net> del dia dl., 30 de set. 2019 a les 10:11:

Malgrat que dius que portes 15 anys remenant sistemes GNU/Linux, ja has comprovat que tinguis prou espai al /boot per tots els kernels?

Aquest suggeriment no pretén menystenir les teves habilitats, eh? Jo també porto molts anys i més d'un cop hi he caigut de quatre potes :-)

En soc conscient. Fins ara sempre havia pogut solucionar els problemes buscant informació a internet. Abans de plantejar la pregunta  a aquesta llista he dedicat bastantes estones a buscar gent amb problemes similars, tant a elementaryos com a linux en general. Al fòrum d'elementaryos m'ha semblat trobar alguna gent amb el mateix problema, amb el sistema que no arrenca, però la pregunta està sense resposta.