Re: L'actualització del kernel no arrenca

Hola Orestes,
ho acabo de comprovar. Hi ha lloc. De totes maneres he desinstal·lat tots els kernels antics i els que no funcionen i he tornat a instal·lar el més recent. Segueix sense arrencar, sembla que no carrega la imatge després del grub. He tornat a desinstal·lar el més recent, i he deixat el darrer que arrencava, i tot va com una seda.

Missatge de Orestes Mas <orestes@riseup.net> del dia dl., 30 de set. 2019 a les 10:11:

El 30 de setembre de 2019 5:14:29 CEST, Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com> ha escrit:
>Missatge de Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com> del dia dg., 29 de
>set.
>2019 a les 20:39:

>de

>està
>qual

>l'Scribus des dels backports, però desprès no vaig desactivar-los.
>Suposo
>que les actualitzacions les està instal·lant des dels backports i per
>això
>tinc aquests problemes.
>
>Com ho puc solucionar? Desinstalo les actualitzacions dels nuclis dels
> [...]

Malgrat que dius que portes 15 anys remenant sistemes GNU/Linux, ja has comprovat que tinguis prou espai al /boot per tots els kernels?

Aquest suggeriment no pretén menystenir les teves habilitats, eh? Jo també porto molts anys i més d'un cop hi he caigut de quatre potes :-)

Cordialment,
Orestes.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.