Re: Sorl

Hola Joan,

> la sol·lució natural és deixar de banda la cerca en BBDD i
> usar Apache Sorl.

Veig que poses Sorl en diversos llocs i en realitat és Solr
(Solar però amb l'a muda). Ho comento perquè si busques
referències i informació sobre sorl potser no trobis gaires
resultats.

> D'entrada pensava simplement agafar un servidor

Vols dir que no hi ha coses més lleugeres que puguis tenir
al mateix servidor on hi ha el drupal? La primera que em ve
al cap és la que comentava fa una estona: xapian.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀