Re: (deb-cat) Recovery mode sense root

Hola Narcis,
primer de tot un petit incís: darrerament els teus correus se'n
van a la carpeta d'spam i de vegades trigo una mica a adonar-me'n
(ho comento aquí per si també li ha passat a algú més).

> Però aleshores, quan hi ha problemes seriosos amb el mode
> gràfic o l'escriptori, «el recovery mode» no serveix perquè
> no preveu més que l'inici de sessió com a «root» amb
> contrasenya.

Fins on jo he pogut comprovar, el recovery en mode gràfic només
és un aparador al procediment habitual de recuperació, que no
ofereix pas l'entorn habitual de treball en l'escriptori. A més,
no m'arriba ni a demanar la contrasenya de l'usuari perquè en
realitat no arrenca l'entorn habitual sinó que el deixa muntat
en un directori perquè el puguis remenar.

Ho tinc ben fresc perquè tot just avui l'he necessitat.

> Hi ha alguna manera de A) Permetre l'inici de sessió com a un
> altre usuari

En mode recuperació segur que no perquè no existeix el concepte
de sessió.

> B) Saltar-se el requeriment de contrasenya ?

Podries fer una foto de la pantalla que mostri en quin moment
has de posar la contrasenya de root? Em fa l'efecte que no
acabo d'entendre el problema del tot i potser així me'n faria
una idea més clara.

Salut,
Alex

--