Re: (deb-cat) Participacio a Gnome

2019-10- 3, 10:11 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> No tinc problema en enregistrar (i utilitzar) un compte a gitlab.com per
> a utilitzar els recursos allotjats a gitlab.com

D'acord, doncs jo crec que han quedat clares les alternatives que hi ha
per participar al projecte Gnome.

> [...]
> nosaltres utilitzant el teu compte de Google» (ja no t'hauran de mentir
> sobre una incidència o verificació de dades).
> B) El pixing nou, on una clàusula del teu contracte amb Paypal els
> permeti utilitzar PSD2 per a què Paypal accedeixi als teus comptes bancaris.
> Serà fantàstic; ja no et caldrà tenir saldo a Paypal per a fer compres,
> perquè serveis privats com aquest podran «embargar-te» diners d'altres
> llocs.
>
> ...i evidentment la ignorància de la gent que no entén ni un borrall en
> TIC serà la més rentable de la història (més que a l'edat mitjana).

No acabo de veure això que dius.  Vols dir que Paypal no ha pogut
accedir sempre als teus comptes bancaris?  És la idea en què es basa, de
fet: fer pagaments amb el saldo que tens al compte bancari.  Potser se
m'escapa alguna cosa...

Salut.