Re: (deb-cat) Participacio a Gnome

El Wed, 2 Oct 2019 22:48:52 +0200
Ernest Adrogué <nr9@posteo.de> va escriure:

> 2019-10- 2, 21:16 (+0200); Narcis Garcia escriu:
>
> La majoria de projectes de PL són a gitlab o github, no tenen una
> plataforma específica on puguis obrir un compte.  Qualsevol persona
> que tingui intenció de participar en projectes de PL, normalment el
> que fa és obrir un compte a un d'aquests dos llocs.

Doncs jo no li veig la gràcia a que Github, o sigui Microsoft, sàpiguen
a totes les pàgines a les que em logejo i amb quina freqüència... i com
que també se m'escapa si tenen més info que només el simple accés (la
identificació va seguint les URL internes que visito? etc).

I això per no parlar d'usar Facebook per llegir el diari o, passat
demà, per demanar la renovació del DNI :-p

> Què veuré, exactament?

Doncs que si comprometen Google, comprometen el teu compte a la Caixa.
Que no és el cas actualment.

De fet, quan fan aquestes esnifades massives de contrasenyes, el
problema és de la gent que usa la mateixa en tots els comptes de les
diferents aps i webs. En aquest sentit és més fiable usar l'accés a
Facebook o Google i esperar que el seu sistema sigui més "robust"
davant de hackejos. Suposo que tot te pros i contres...

Jo prefereixo usar accessos diferents per cada puesto... Si em
comprometen un, no em comprometen els altres.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi