Re: (deb-cat) Participacio a Gnome

El Wed, 2 Oct 2019 21:16:32 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

> __________
> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive
> administrator should fix this against automated addresses collectors.
> El 2/10/19 a les 19:51, Ernest Adrogué ha escrit:

> És que no m'agrada el trasvàs de dades personals entre empreses.
> Ja veuràs tu quan a La Caixa es pugui iniciar amb el compte de Google
> o de Paypal...
> A tot arreu el què faig és enregistrar un compte específic.

Jo també...

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi