Re: (deb-cat) Participacio a Gnome

2019-10- 2, 21:16 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> És que no m'agrada el trasvàs de dades personals entre empreses.
> [...]
> A tot arreu el què faig és enregistrar un compte específic.

La majoria de projectes de PL són a gitlab o github, no tenen una
plataforma específica on puguis obrir un compte.  Qualsevol persona que
tingui intenció de participar en projectes de PL, normalment el que fa
és obrir un compte a un d'aquests dos llocs.

> Ja veuràs tu quan a La Caixa es pugui iniciar amb el compte de Google o
> de Paypal...

Què veuré, exactament?