Re: L'actualització del kernel no arrenca

__________
El 30/9/19 a les 5:14, Jordi Fontich ha escrit:

> Missatge de Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com
> <mailto:jordi.fontich@gmail.com>> del dia dg., 29 de set. 2019 a les 20:39:
>

>     Missatge de Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com
>     <mailto:jordi.fontich@gmail.com>> del dia dg., 29 de set. 2019 a les
>     19:17:
>

>     He trobat la següent informació:
>     En la instal·lació de linux-image-4.15.0-64-generic, em diu que està
>     instal·la. Veig que depèn de linux-base (4.5ubuntu1~16.04.1), que no
>     està instal·lat. Aquest paquet és de xenial i no de bionic, la
> [...]

Segons la meva experiència, de forma predeterminada, el tenir els
«backports» habilitats en repositori només fa que puguis instal·lar
backports quan ho demanes expressament. Per exemple:

$ apt -t buster-backports install scribus