Re: L'actualització del kernel no arrenca

Missatge de Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com> del dia dg., 29 de set. 2019 a les 20:39:

Missatge de Jordi Fontich <jordi.fontich@gmail.com> del dia dg., 29 de set. 2019 a les 19:17:

He trobat la següent informació:
En la instal·lació de linux-image-4.15.0-64-generic, em diu que està instal·la. Veig que depèn de linux-base (4.5ubuntu1~16.04.1), que no està instal·lat. Aquest paquet és de xenial i no de bionic, la versió del qual és 4.5ubuntu1. A més a més també surt que hi ha un conflicte amb linux-image-unsigned-4.15.0-64-generic.

Alguna idea de com continuar?

Em sembla que ja començo a comprendre què ha passat. Vaig instal·lar l'Scribus des dels backports, però desprès no vaig desactivar-los. Suposo que les actualitzacions les està instal·lant des dels backports i per això tinc aquests problemes.

Com ho puc solucionar? Desinstalo les actualitzacions dels nuclis dels backports?

Jordi