Re: L'actualització del kernel no arrenca

Missatge de Ernest Adrogué <nr9@posteo.de> del dia dg., 29 de set. 2019 a les 18:32:
Hola,

L'única cosa que se'm acudeix és que hagin compilat els nuclis més
recents amb optimitzacions que són incompatibles amb el teu CPU.

elementaryOS 5.0 està muntat sobre Ubuntu 18.04.2 LTS. El meu CPU és Celeron  N2840 a 2.16GHz. No és cap meravella, però em sembla que tampoc és tan antic com per ser incompatible.

Pots preguntar en aquesta llista però és difícil esbrinar res si no diu
cap error.

On puc trobar els errors? On son els logs habitualment?

Jordi