Re: L'actualització del kernel no arrenca

Què et fa pensar que el problema és d'aquest nucli Linux?
També podria ser que alguna cosa de les darreres versions no estigui
prevista pel GRUB o pel initramfs-tools que proporciona ElementaryOS.

...i/o que aquesta cosa vingués condicionada per la configuració o
instal·lació específica que hi ha a l'ordinador.

Passa el mateix (no es veu res?) arrencant en «recovery mode» (single) ?

El 29/9/19 a les 16:56, Jordi Fontich ha escrit: