Fwd: L'actualització del kernel no arrenca

Hola,
Estic amb elementaryos i tinc un problema amb les actualitzacions del kernel. Les 3 darreres actualitzacions del kernel em deixen amb el grub penjat i no arrenquen, de manera que he d'entrar manualment i arrencar des de la quarta, que sí que em deixa arrencar el sistema.
A algú de li acut quin deu ser el problema, i com ho puc solucionar? He provar a reinstal·lar el darrer kernel, però tot segueix igual.

Salutacions,
Jordi