Re: UUID PARTUUID

Hola, bon dia:

Una pregunta sobre encriptar. Fa molt més lent Debian?

Jo executo Debian instal·lat en un disc dur extern i arranco l'ordinador des del USB on està (així sempre tinc el "mateix" ordinador vagi on vagi) des de, fonamentalment, un ordinador ja antic amb Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz i 8GB de RAM.

Si encripto el volum, penseu que anirà molt més lent o no?

Moltes gràcies i salutacions.