Re: Xarxa Wifi / Gifinet

Hola,
Passa't algun dia per la plaça del sol de Barcelona (infoespai) i et
resolc tots els dubtes que tinguis.

Juntament amb uns companys hem muntat un microISP seguint el model de
guifi, tot i que no sempre és possible. Militància vs. Coherència.

SAX

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Joan <arbocenc@calbasi.net> del dia dc., 11 de set. 2019 a
les 11:41: