Re: (deb-cat) Obrir-enfocar mes documents amb Nautilus/Gnome

__________
El 2/9/19 a les 11:06, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Crec que a mi em funciona tal com tu voldries:
>
> 1. Obro el nautilus i faig que ocupi la meitat dreta de la
>    pantalla.
> 2. Hi busco un fitxer de text.
> 3. Faig doble clic i deixo el cursor a la dreta.
> 4. S'obre el gedit a l'esquerra de la pantalla amb el focus
>    activat i per sobre del nautilus, que queda en gris al fons.
>
> Malauradament no sé dir-te per què a mi em funciona d'aquesta
> manera i a tu no. Si vols que busqui alguna cosa en particular
> al dconf per comparar ja diràs.

> [...]

Tenia un greu problema de lentitud de processament i micro-booquejos
constants, que he resolt canviant de Wayland a Xorg (/etc/gdm3/daemon.conf).
Després de reiniciar l'ordinador, he recuperat el rendiment del sistema,
i també la normalitat en això del focus de les finestres.

De fet, aquesta tornada a Xorg també la necessitava per a utilitzar x11vnc.
Així que, 3 punts d'una sola encistellada.