(deb-cat) Subscripcions a lists.debian.org

Rebo cartes per diferents grups de correu electrònic de Debian. També
rebo comentaris a incidències (bugs). En abdós casos , n'hi ha que estic
segur d'haver-m'hi subscrit, n'hi ha que no n'estic segur, i n'hi ha que
segur que no m'hi he subscrit voluntàriament.

Hi ha alguna manera de consultar, per una adreça de correu-e, quines
subscripcions hi tinc a lists.debian.org ?

Gràcies.

--