Re: debconf20 sera a Israel (!!??)

2019-09- 3, 19:48 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 3/9/19 a les 18:12, Ernest Adrogué ha escrit:

> Estava començant a fer recerca sobre les traves del govern israelià cap
> a persones de fora amb antecedents ideològics concrets, però, llegint
> sobre el tema, he decidit deixar de qüestionar els afers polítics
> d'Israel públicament, tenint a més aquesta llista una hemeroteca de tot
> allò què s'escriu i amb el nom de cadascú.

> [...]

No crec que sigui tan complex el món, de fet és bastant simple.

Si et preocupa que algú investigui les teves opinions, no escriguis
opinions signant amb el teu nom.

Si et preocupa que algú descobreixi qui ets, tot i no signar amb el teu
nom, utilitza un sistema de comunicació anònima (el problema està resolt
tecnològicament des de fa dècades).

El 1994, l'administrador del remailer anon.penet.fi deia això:

«It's important to be able to express certain views without everyone
knowing who you are. [...] Living in Finland, I got a pretty close view
of how things were in the former Soviet Union. If you actually owned a
photocopier or even a typewriter there you would have to register it and
they would take samples of what your typewriter would put out so they
could identify it later.»

Però, vaja... em sembla que el tema d'aquesta llista és Debian i el
programari lliure, no crec que sigui el lloc adequat per discutir sobre
la política de l'orient mitjà.

Sobre el Debconf, algú de vosaltres realment hi pensava anar i s'ha fet
enrere?  Personalment, com que no estic involucrat amb Debian, només sóc
un usuari, la veritat és que no m'afecta gaire per no dir gens.