Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

Hola Àlex,

> Veieu factible organitzar una MiniDebConf a Europa a les
> mateixes dates?
>

> --
> https://boycottdebconf20.org/
> https://twitter.com/hashtag/BoycottDebian

No sé si organitzar un esdeveniment oficial de Debian casa gaire
amb fer una campanya de boicot contra Debian. Si vols organitzar
alguna alternativa a la debconf, et recomano que ho plantegi en
des d'un punt de vista positiu i no com un boicot.

Per exemple: fent una crida dirigida a la gent que no vagi a la
debconf per trobar-se en un lloc alternatiu em sembla una bona
idea; demanar a la gent que no vagi a Israel no m'ho sembla.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀