Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

__________
El 3/9/19 a les 7:56, Àlex ha escrit:
> El 4/8/19 a les 7:43, Pere Nubiola Radigales ha escrit:
>

> Veieu factible organitzar una MiniDebConf a Europa a les mateixes dates?

Fa exactament un mes vaig esmentar les olimpíades de Berlín el 1936,
però em vaig oblidar que a Barcelona es va preparar la «Olimpíada
Popular» com a resposta a l'instrument propagandístic alemany:
https://es.wikipedia.org/wiki/Olimpiada_Popular

S'hi van inscriure 6.000 atletes de 22 països, tot i que es va haver de
suspendre degut a l'aixecament militar i la immediata revolució, que ho
va transformar tot.