Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

El 4/8/19 a les 10:08, Ernest Adrogué ha escrit:

> Debian és una organització que es dedica al programari lliure.  Sembla
> clar que el que uneix la gent al voltant de Debian és unes idees en
> relació al programari lliure.  De punts de vista sobre altres temes, com
> ara la geopolítica, cada u té els seus.  Debian no té una política
> definida sobre aquests temes (que jo sàpiga), ni l'ha de tenir.
> Voler-ho vincular amb el concepte de "inclusivitat" ho veig una mica
> forçat.
>
> Salut.

Viatjo sovint a Sudàfrica. Sé el que va ser l'apartheid. I m'atreveixo a
dir que hi ha un règim d'apartheid a Israel.

I molta gent tindrà prohibida l'entrada a Israel per anar a la Debconf.
*Jo mateix tinc prohibida la entrada a Israel , per haver col.laborat
amb el seu moviment pacifista i antimilitarista*. I ja no t'explico les
dificultats dels palestins per accedir a la Debconf, o les dificultats
de debianites de paisos del voltant.

Ja no es tracta de si Debian s'ha de mantenir neutre i continuar fer
Debconfs a paisos on s'estan produint genocidis i situacions
grandíssimes d'injustícia. Es tracta simplement de que Debian NO hauria
de fer debconf a paisos on gent de la que voldria anar no pot accedir.
Sé que és difícil, però alguns llocs hi hauran millor que d'altres.

(Per no parlar de la llibertat d'expressió a Israel, que si et penses
que hi ha, et convido a que anant a la debconf baixis de l'avió amb una
samarreta amb segons quin missatge polític, que després d'algunes hores
d'interrogatori no gens amistós et prohibiran l'entrada al pais i et
ficaran amb una patada al cul en un vol de tornada)