Re: Xarxa Wifi

El dg. 01 de 09 de 2019 a les 10:28 +0000, en/na Òscar Osta va
escriure:

> Tens l'opció de https://unifi-network.ui.com/ el programari de
> control de dispositius té paquet per debian. Jo tinc a casa el USG
> que controla la xarxa i el UAP-AC-LR que és el punt d'acces.
>
> El USG controla les connexions entrans del router de movistar (qué té
> el wifi habilitat) i del AC, tinc activat el servei de detecció i
> protecció d'intrusions (IPS/IDS) i ara també tinc activat l'inspecció
> de paquets (DPI).
>
> No cal dir que el programari permet el control de l'accés dels
> dispositius.
>
> Salut,

Gracies a tots per les respostes. En principi buscava la forma de fer
fora els intrusos de la xarxa mitjançant algun programari disponible al
debian, però he descobert unes quantes altres formes per evitar que ja
ni puguin entrar. Miraré https://unifi-network.ui.com/ a veure que hi
trobo. Referent als wifi AP, la cosa es complica una mica si he de
buscar maquinari amb programari lliure prou actualitzat o bé  si l'he
de instal·lar, i la configuració ... glups!. Ara estic perdut en un
bosc més gran, encara que ple de camins...

Salutacions

Jordi