Re: (deb-cat) Obrir-enfocar mes documents amb Nautilus/Gnome

__________
El 27/8/19 a les 0:26, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Tal com deia en Robert, a l'apartat «Finestres». És un botó
> que surt al final de tot.
>
> Utilitzant el «dconf watch /» que vas esmentar l'altre dia diu:
>
>   /org/gnome/desktop/wm/preferences/auto-raise
>     true

Ara ho he trobat; ho tenia atenuat perquè està deshabilitat i no m'ho
deixa habilitar.
He provat de formçar-ho via Terminal:
$ gsettings set org.gnome.desktop.wm.preferences auto-raise true
i, si bé canvia la posició del llisquet, segueix atenuat i no té efecte.

Gràcies.