Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

Heu llegit la Maternitat d'Elna, de l'Assumpta Montellà. Allà explica
com es va tractar i deixar morir centenar de refugiats replublicans...
Això mateix fem ara els països com Espanya, Itàlia, França amb els
migrants de la mediterrània. Ens apliquem el boicot a naltros? Si volem
més motius: venda d'armes a l'Aràbia Saudí, a Israel...

A mi em sembla bé fer un boicot a Israel com es va fer a Sudàfrica. I
per tant no m'agrada la decisió de la defconf a Israel. Però aquí
tampoc ens lliurem de la nostra part alíquota de misèries.

Joan Cervan

El Sat, 3 Aug 2019 12:52:35 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure el següent: