Re: (deb-cat) Avantatges de x86_64 sobre i686

Com diu el company Josep, uBlock, uMatrix i amb més paciencia NoScript, poden ser bones opcions en el escenari que plantejes... La majoria de carrega de les pagines web bé donada _javascript_s publicitaris o espia que no son necessaris...

Amb 1GB de RAM no importa gaire el que intentis, será molt dificil tenir una experiencia de navegació agradable amb HTML5 y _javascript_, la www ha cambiat molt en els ultims 10 anys... Tinc tablets amb 1GB de RAM i Windows 8, sense cap problema i donen una bona experiencia, pero son sistemes que s'aprofiten molt de la paginació de memoria gracies a la unitat eMMC rápida que incorporen... una SSD o un USB 3 prou rápids montat com swap podría ajudar a la experiencia.

Dillo es un navegador HTML4+CSS molt basic, funcionará bé si ho necessites en algun moment critic.

Podries fer servir Opera 12.16, personalment me ha donat bons resultats sempre en equips una mica més limitats, pero es una versió actualment vulnerable a una falla errada explotable.