Re: (deb-cat) Avantatges de x86_64 sobre i686

Bé, un dels escenaris que m'ha fet plantejar aquest tema és un ordinador
amb processador AMD Sempron de 64bits però solament 1GiB de RAM.
Tot i haver pensat en LXDE, li he acabat instal·lant Debian amb
escriptori Mate considerant la comoditat per a un usuari molt inexpert.

I la instal·lació l'he fet de 32 bits considerant el sacrifici de
memòria RAM que suposa els 64 bits, i que l'usuari necessita utilitzar
M.Firefox.
En aquest cas no he pogut fer tests de velocitat dins la mateixa
màquina, comparant el mateix Firefox entre 32 i 64 bits fent el mateix a
les mateixes pàgines, per exemple ben carregades de JavaScript o
publicitat, etc.

En això, per mi no es tracta de triar un processador o un altre, sinó de
triar un programari o un altre per a l'equip que et posen damunt la taula.

El 21/7/19 a les 7:45, Albert Miralles Zurrón ha escrit: