Re: (deb-cat) Gnome sense Systemd

__________
El 17/7/19 a les 19:19, Robert Marsellés ha escrit:

> El 17/7/19 a les 11:41, Narcis Garcia ha escrit:

> Si no has canviat ja a una altra distribució és perquè no vols, opino
> jo.  D'alternatives n'hi ha des de fa dies [1].
>
> robert
>
> [1] https://devuan.org/

Jo faig noves instal·lacions de GNU/Linux cada setmana.
No instal·lo sempre el mateix, tot i que tinc les meves preferències.
Amb això, faig instal·lacions de Debian (LXDE, Mate, Gnome, CLI), Ubuntu
(Gnome, KDE, LXDE), CentOS (CLI, Gnome), Devuan (CLI, Mate), dyne:bolic
(Xfce), Trisquel (LXDE, Mate), Kademar (KDE) i Raspbian (LXDE).

I tot això no afecta per a res el què utilitzi als meus ordinadors
personals, com per exemple el OSMC per a veure la TV o les pelis.

«canviar» per a tu deu tenir un sentit; per a mi un altre, com un canvi
de política a les instal·lacions.
M'agradaria poder compaginar la instal·lació d'una distribució amb
característiques millors que tingui una altra, i per això faig
comentaris sobre el què han aconseguit a d'altres distribucions amb
programari que també hi ha a Debian.