Re: Debian 10 (buster), nftables i iptables

On Mon, 8 Jul 2019, 09:27 Alex Muntada, <alexm@debian.org> wrote:
Hola Josep,

> Aquí un intent manual d'iniciació de la xarxa de libvirt:
>
> # virsh net-start default
> error: Failed to start network default
> error: internal error: Failed to apply firewall rules /usr/sbin/iptables
> --table filter --insert INPUT --in-interface virbr0 --protocol tcp
> --destination-port 67 --jump ACCEPT: iptables v1.8.2 (nf_tables):
>  CHAIN_ADD failed (No such file or directory): chain INPUT

Ho acabo de provar i no em dóna cap error. Tinc iptables-nft a
les alternatives i no he tocat res d'això ni abans ni després
de l'actualització a Debian 10.

Ja he vist què passa: l'alternativa iptables-nft no va amb nuclis 5.1.x ni 5.2.x que els tinc a banda de Debian... En aquests nuclis han canviat coses ja que algun mòdul de nat ha desaparegut...

Si vols que miri alguna cosa o que faci alguna prova ja diràs.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀