Re: (deb-cat) Alerta amb gnome-disk-utility

__________
El 10/7/19 a les 19:37, Robert Marsellés ha escrit:
> Hola,
>
> El 8/7/19 a les 9:46, Alex Muntada ha escrit:

> Bo és avisar, gràcies.
>
> Únicament volia dir que si és fa el que s'aconsella abans d'instal·lar o
> actualitzar (RTFM), hi ha tots aquests problemes de que esteu parlant a
> les notes de l'alliberament de la distribució (Cap. 5, Issues to be
> aware of for Buster) [1, 2].
>
> Específicament el punt
>  - 5.1.8 va sobre aplicacions que no "xuten" usant Gnome degut a
> Wayland, i al
>  - 5.3.6 parlen del problema amb "gnome-disk-utility".

> [...]

Estic instal·lant un ordinador amb xifrat, i m'agradaria saber si algú
coneix una aplicació d'escriptori alternativa que a l'usuari inexpert li
pugui servir per a fer el canvi de contrasenya LUKS.

Gràcies.