Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

El 6/7/19 a les 11:33, Joan ha escrit:

> A mi el que no m'agrada és usar una versió amb limitacions:
>
> https://www.odoo.com/page/editions

Odoo community (o el que jo dic simplement odoo, no té limitacions, com
t'he explicat en un altre missatge.

> No s'actualitza (no sé si publiquen actualitzacions o, com el cas de
> vTiger, no per la versió community), el que a priori el fa vulnerable.

Fals.

A ca odoo, el fabricant, tenen cura de les vulnerabilitats d'odoo.

El core d'odoo, que és lliure
(https://github.com/odoo/odoo/blob/12.0/LICENSE) se sincronitza amb
diàriament amb el core de la community (https://github.com/oca/ocb)

Pet tant no és més res un de l'altre.

> I no sé si, en cas de necessitar alguna de les funcionalitats de
> pagament, has de passar tot la teva instància a pagament, que veig que
> te preus considerables (per petites i mitjanes empreses o
> organitzacions). Parlo sense saber perquè em donis el teu parer,
> cubells.

El meu parer: no necessites res de pagament d'odoo. Perquè pagar si tens
el mateix a la community?

> Jo, si puc, m'estimo més triar soft. sense aquesta dualitat
> (community/enterprise), per això trio drupal en comptes de wordpress,
> moodle, civicrm, ispconfig en comptes de webmin, riot/matrix en
> comptes d'slack. Prefereixo posar el meu esforç en alternatives el
> màxim lliures possible.

Ja, jo també. El problema és que odoo és una passada de complet. El
recomano 100%

--
Atentament, cubells.