Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

No coneixia Odoo (ara veig que és OpenERP, del que havia sentit a
parlar).

A mi el que no m'agrada és usar una versió amb limitacions:

https://www.odoo.com/page/editions

No s'actualitza (no sé si publiquen actualitzacions o, com el cas de
vTiger, no per la versió community), el que a priori el fa vulnerable.

I no sé si, en cas de necessitar alguna de les funcionalitats de
pagament, has de passar tot la teva instància a pagament, que veig que
te preus considerables (per petites i mitjanes empreses o
organitzacions). Parlo sense saber perquè em donis el teu parer,
cubells.

Jo, si puc, m'estimo més triar soft. sense aquesta dualitat
(community/enterprise), per això trio drupal en comptes de wordpress,
moodle, civicrm, ispconfig en comptes de webmin, riot/matrix en
comptes d'slack. Prefereixo posar el meu esforç en alternatives el
màxim lliures possible.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Fri, 05 Jul 2019 19:39:27 +0200
cubells <vicent@vcubells.net> va escriure: