Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

Hola Narcis,

> Del programari que heu esmentat (vtiger, Dolibarr, CiviCRM,
> redmine, Tryton, odoo, openbravo):
>
> Només he trobat als repositoris de Debian:
> redmine (A Debian 10 ja no),

Sembla que no van arribar a temps d'empaquetar la versió 4:

> Tryton (A Debian 10 ja no),

Jo veig una pila de paquets tryton-* a debian 10.

> odoo (Des de Debian 10).

No l'havia trobat quan vaig buscar-lo i ara m'he adonat que
el paquet es diu oca-core. És interessant saber que hi és.

> Dels demés, estaria bé donar referències...

Hauria de ser fàcil trobar les respectives pàgines dels projectes
amb els noms que tenen (si més no amb el cercador DuckDuckGo).

En qualsevol cas, a l'espai web que tenim hi ha una centos i no
podem demanar que instal·lin aquests paquets (suposant que hi
fossin), hem d'utilitzar les eines que ofereix el cPanel. Així
que la disponibilitat de paquets en aquest cas no ens resol la
necessitat.

Salut i gràcies!
Alex

--