Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

Bones,

La versió lliure d'Odoo (Tryton) és una molt bona eina, sòlida i fàcilment extensible (Python pawa), amb molta documentació i bastanta comunitat d'usuaris.

Tant d'ERP, com de CRM (com de moltes altres coses, per la seva modularitat) pot fer molt bona feina.

Odoo és molt més "mono", però l'han pervertit.

Salut.

El 4 de juliol de 2019 23.09.13 CEST, Alex Muntada <alexm@debian.org> ha escrit:
[He enviat un correu idèntic a la llista de Caliu per evitar
problemes amb l'enviament creuat de missatges]

Hola,
dins el marc del programa Nexus24 per aconseguir que el personal
de la UPC treballi de forma col·laborativa el 2024, ens trobem
amb la necessitat de fer seguiment de quines persones participen
en els diferents projectes i rols que anem desenvolupant. Fins
ara, per fer inventari i mètriques hem estat utilitzant fulls de
càlcul però ens trobem que hi ha molta informació desorganitzada,
duplicada i perduda.

He començat fent una petita prova de concepte amb una base de
dades de persones, però m'adono que potser ens sortiria més a
compte utilitzar alguna eina ERP/CRM per fer la gestió de les
persones, el seguiment dels projectes, les notificacions per
correu corresponents als participants, l'obtenció de mètriques
i fins i tot la generació de pàgines web per a Nexus24.

Algú de vosaltres té alguna recomanció d'una eina que estigui
en català? Jo tinc una mica d'experiència amb vtiger (em va
semblar molt gros i feixuc) i he mirat una mica Dolibarr, que
té millor pinta però no l'he provat encara.

Salut!
Alex

--
⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀
⣾⠁⢠⠒⠀⣿⡁ Alex Muntada <alexm@debian.org>

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.