Re: Accents

Efectivament les aplicacions llançades amb GTK_IM_MODULE=gtk-im-
context-simple mostren els accents correctament. Vaig intentar fer els
canvis permanents a /etc/profile però l'única cosa que vaig aconseguir
va ser que a part dels accents també perdés els símbol # i | entre
d'altres. No sé, mai havia tingut tants de problemes amb un "putu"
teclat. Faré l'actualització a Buster i veure que passa. Si em pots
avançar com fer GTK_IM_MODULE=gtk-im-context-simple permanent i global,
 t'ho agrairé.
Salutacions.
Jordi.

El dj 04 de 07 de 2019 a les 22:22 +0200, en/na Ernest Adrogué va
escriure: