Re: Recomaneu alguna eina ERP/CRM en català?

Del programari que heu esmentat (vtiger, Dolibarr, CiviCRM, redmine,
Tryton, odoo, openbravo):
Només he trobat als repositoris de Debian: redmine (A Debian 10 ja no),
Tryton (A Debian 10 ja no), odoo (Des de Debian 10).

Dels demés, estaria bé donar referències...

El 5/7/19 a les 9:05, roger.sicart@gmail.com ha escrit: