Re: Accents

Com podeu veure, ara estic en la primera sessió del dia i els accents funcionen bé:

àèìòùáéíóú ä ë ï ö ü

No puc reiniciar l'ordinador cada vegada que faig un logout. Se que amb KDE hi ha alguna línia a les configuracions que fan que el logout del KDE sigui complet i no es quedi res penjat a la memòria. Ja m'ho miraré amb calma.

Salutacions

Jordi