Re: Accents

Que altres em corregeixin si m'equivoco:

A diferència d'Ubuntu, la distribució Debian té els últims paquets
sempre publicats. Això significa que, si actualitzes el teu sistema
«buster» divendres ($ apt full-upgrade) no tindràs quasi diferències
dissabte.

Dissabte entenc que es donarà la versió per «tancada» i es publicaran
les imatges de disc (*.ISO) de Debian 10.0 com a oficial i nova Stable.
Immediatament després d'això començarà la versió Bullseye (futura 11).

El 2/7/19 a les 23:30, Jordi Vila ha escrit: