Re: Accents

Aquest problema, tal com el descriu en Josep, me l'havia trobat amb
Ubuntu-Gnome; 13.04, 13.10 i 14.04
En el seu dia vaig haver de fer un programa que interceptava i corregia
«al vol» els canvis de distribució de teclat, perquè sinó era inviable
l'ús de Gnome per als usuaris.

Primer convé comprovar si n'hi ha prou amb treure les distribucions de
teclat (Configuració Regional ~ Fonts d'entrada) que no siguin la única
que t'interessa.
Si amb això no n'hi ha prou, puc mirar de rescatar el programet que
automatitza la rectificació.

El 2/7/19 a les 17:54, Josep Lladonosa ha escrit: