Re: (deb-cat) Intel I219-V

Hola Narcis,

> I he mirat el tema versions a Debian 9 i Debian 10, que són la mateixa:
> [deb9]$ sudo modinfo
> /lib/modules/4.9.0-9-amd64/kernel/drivers/net/ethernet/intel/igb/igb.ko
> version:        5.4.0-k
>
> [deb10]$ sudo modinfo
> /lib/modules/4.19.0-5-amd64/kernel/drivers/net/ethernet/intel/igb/igb.ko
> version:        5.4.0-k

Com que no em queda clar que ho hagis provat, jo li donaria
una oportunitat a la darrera versió del nucli disponible als
backports. Encara que la versió dels controladors de xarxa
sigui la mateixa, de vegades hi ha algun altre element de
les noves plaques que no està ben reconegut pels nuclis més
antics.

Suposo que també podries provar-ho abans amb un CD autònom.

Salut i sort,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀