Re: (deb-cat) Arrencada 'single' sense root login

__________
El 30/6/19 a les 21:07, Ernest Adrogué ha escrit:
> 2019-06-30, 20:30 (+0200); Narcis Garcia escriu:
>
> És que no té gaire sentit iniciar la seqüència d'apagada quan encara
> estàs al mig de la seqüència d'arrencada.  Potser deixa que acabi
> d'arrencar (sortint de l'intèrpret amb "exit" o Control-D), i llavors,
> si de cas, apaga.

Bé, sortint (exit) de initramfs prosegueix amb l'arrencada normal.
Sortint de Bash (init=/bin/bash) salta un «Kernel panic». Així doncs,
per aquests casos de necessitar l'aturada per programari, millor initramfs.

Gràcies.