Re: (deb-cat) Arrencada 'single' sense root login

2019-06-30, 20:30 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> Per tal d'utilitzar fsck directament (per exemple per a revisar blocs
> defectuosos) he provat amb break=mount i em va bé per a utilitzar fsck
> des de initramfs sobre les particions, però la comanda poweroff no funciona.

És que no té gaire sentit iniciar la seqüència d'apagada quan encara
estàs al mig de la seqüència d'arrencada.  Potser deixa que acabi
d'arrencar (sortint de l'intèrpret amb "exit" o Control-D), i llavors,
si de cas, apaga.

Salut.