Re: (deb-cat) Arrencada 'single' sense root login

__________
El 30/6/19 a les 19:19, Ernest Adrogué ha escrit:
> 2019-06-30, 18:53 (+0200); Narcis Garcia escriu:
>
> Hi ha diverses opcions.
>
> Una és arrencar amb l'opció fsck.mode=force
>
> https://www.freedesktop.org/software/systemd/man/systemd-fsck@.service.html
>
> Una altra és fer-ho manualment des de initramfs.
>
> https://wiki.debian.org/InitramfsDebug

Per tal d'utilitzar fsck directament (per exemple per a revisar blocs
defectuosos) he provat amb break=mount i em va bé per a utilitzar fsck
des de initramfs sobre les particions, però la comanda poweroff no funciona.
Així que, de moment, millor init=/bin/bash que aleshores es disposa de
més eines.